Підтримка користувачів ok.104.ua
Як розпочати роботу – створити акаунт, авторизуватись – читайте тут. Зверніть увагу, одночасно в акаунті може бути до 25 особових рахунків. Наші користувачі можуть додавати та видаляти особові рахунки.
Недоступність сервісів
Клієнтам окремих Операторів ГРМ сервіси 104.ua недоступні:
- Дніпрогаз
- Криворіжгаз
- Харківгаз
- Харківміськгаз
Це зокрема стосується сервісу 104.ua особистий кабінет (щодо особових рахунків з систем зазначених компаній) на сайті та у мобільних додатках. Терміни відновлення обмінів даними із системами цих компаній невідомі – залежать від Операторів ГРМ. Контакти для отримання інформації тут.
Особистий кабінет
Сервіс надає доступ до даних особових рахунків з систем Операторів ГРМ. Сервіс не проводить розрахунків чи перерахунків, не надає можливості змінювати дані у системах газових компаній, у т.ч. щодо персональних даних власників особових рахунків тощо. З особистого кабінету можна замовити зворотний дзвінок до контакт-центру для консультації за особовим рахунком.
За наявності квартирного (індивідуального) лічильника газу, користувачі можуть передавати з особистого кабінету показання лічильника для подальшої обробки Оператором ГРМ. Якщо з автоматизованим опрацюванням показань виникла проблема, зазвичай вирішується, якщо Оператор ГРМ отримає фото лічильника газу. Передати фото можна у будь-який рекомендований вашим Оператором ГРМ спосіб. Зокрема сфотографувати лічильник та відправити фотопоказання можна за допомогою мобільного додатка 104.ua iOS / Android, а відправити фото з галереї – з чат-боту Viber 7104.
Дізнатися, як користуватись функціоналом кабінету можна у цьому розділі.
Як отримати технічну допомогу
Щоб спеціалісти змогли надати оперативну допомогу, у темі листа вкажіть Особистий кабінет на сайті 104.ua (чи ok.104.ua), а у тексті листа:
- в якому розділі (на якій сторінці), при якій дії (передача показань, здійснення платежу, замовлення документа) виникла проблема – за можливості скопіюйте текст повідомлення про помилку або зробіть скріншот і додайте до листа;
- операційна система вашого пристрою, який браузер використовуєте (якщо на веб-сторінці не оновлюються дані, не спрацьовують кнопки – імовірні проблеми з кешем).
- номер особового рахунку, логін акаунта (можна не зазначати, якщо лист направляється з адреси, яка є логіном)
Додатково може знадобитись надати фахівцю підтримки таку інформацію:
- номер лічильника газу, якщо проблема стосується показань, а на особовому рахунку зареєстровано більше одного лічильника
- квитанцію чи дані про транзакцію (призначення, дата та суму платежу), якщо проблема стосується онлайн платежу з особистого кабінету.
Індивідуальні відповіді надаються у робочі дні (понеділок-п’ятниця) з 9:00 до 18:00.
Якщо проблема виникла під час встановлення чи використання мобільного додатка 104.ua – скористайтесь інструкціями для користувачів Android та iOS.