Ваш браузер застарів

Оновіть браузер, щоб безпечніше, швидше та зручніше користуватися сайтом

Оновити браузер

Підтримка користувачів ok.104.ua

20 лютого 2022

(оновлено 28 вересня 2022)

Як розпочати роботу - створити акаунт, авторизуватись - читайте тут. Зверніть увагу, одночасно в акаунті може бути до 25 особових рахунків. Наші користувачі можуть додавати та видаляти особові рахунки.

Особистий кабінет

Сервіс надає доступ до даних особових рахунків з систем Операторів ГРМ. Сервіс не проводить розрахунків чи перерахунків, не надає можливості змінювати дані у системах газових компаній, у т.ч. щодо персональних даних власників особових рахунків тощо. З особистого кабінету можна замовити зворотний дзвінок до контакт-центру для консультації за особовим рахунком.

За наявності квартирного (індивідуального) лічильника газу, користувачі можуть передавати з особистого кабінету показання лічильника для подальшої обробки Оператором ГРМ. Якщо з автоматизованим опрацюванням показань винакла проблема, зазвичай вирішується, якщо Оператор ГРМ отримає фото лічильника газу. Передати фото можна у будь-який рекомендований вашим Оператором ГРМ спосіб. Зокрема сфотографувати лічильник та відправити фотопоказання можна за допомогою мобільного додатка 104.ua iOS / Android, а відправити фото з галереї - з чат-боту Viber 7104.

Дізнатися, як користуватись функціоналом кабінету можна у цьому розділі.

Як отримати технічну допомогу

Якщо сталася технічна проблема, з якою ви не можете впоратися самостійно, повідомте про неї за адресою support@104.ua. За цією ж адресою можна також отримати консультацію з користвання кабінетом.

Щоб спеціалісти змогли надати оперативну допомогу, у темі листа зазначте, що виникла проблема під час користування особистим кабінетом на сайті 104.ua, у тексті листа коротко опишіть суть проблеми (наприклад: «Не надходить лист з кодом під час відновлення пароля» або «Не завантажується рахунок»)а також обов'язково зазначте у листі:

  •   під час користування яким саме сервісом (сайтом, мобільним додатком), на якій сторінці або екрані, при якій дії (передача показань, замовлення довідки, запис в електронну чергу) виникла проблема. За можливості скопіюйте текст повідомлення про помилку або зробіть скріншот і додайте до листа;
  •   логін (електронну адресу, телефон) акаунта, на якому виникла проблема чи який не вдалося зареєструвати;
  •   номер особового рахунку та назву компанії (Оператора ГРМ), якщо проблема пов’язана із сервісами кабінетів, а також номер лічильника газу (приладу обліку), якщо проблема стосується показань;
  •   операційна система вашого пристрою, який браузер використовуєте, якщо на сайті чи його сервісі не оновлюються дані, не спрацьовують кнопки (проблеми з кешем).